سرزمین زیبا
سرزمین زیبا

سرزمین زیبا

جالب

 

عکس های جالب و بامزه 2


 

عکس های جالب و بامزه 2


عکس های جالب و بامزه 2


  

www.cloob.com 

نظرات 1 + ارسال نظر
POUYA جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://asromanews.blogsky.com/

سلام عکسات خیلی جالبه خصوصا او بچه که داره واکسن می زنه واقعا خنده است چون منم خودم این صحنه ها رو تو مدرسه دیدم. دوست عزیز بنده بلاگی درباره فوتبال ایتالیا دارم شاید شما و بازدید کنندگان خود از مطالب بلاگ من خوشت بیاد اگه دوست داشتی بلاگ من رو با(( نام روما نیوز ایران ))توی بلاگت لینک و به تو قسمت نظرات بلاگ من اطلاع بده . مطمئن باش بازدید بلاگمون هرروز بیشتر می شه. ممنون ((POUYA))

سلام.ممنون.آره واکس زدن وحشتناکه.شما لطف دارین.چشم.من فوتبال خیلی دوست دارم.حتما لینک میکنم.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد