سرزمین زیبا
سرزمین زیبا

سرزمین زیبا


SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون



Salijoon-Groups

آرامگاه خرم سلطان

khorram soltan آرامگاه خرم سلطان در کشور ترکیه +عکس


عکس های دیدنی از آرامگاه خرم سلطان در کشور ترکیه را در این طلب قرار داده ایم.عکس بالا عکس خرم سلطان واقعی میباشد.

براساس تاریخ خرم سلطان در مورخ ۱۵ آوریل ۱۵۵۸ چشم از جهان فروبست و در آرامگاهی با تزیین کاشی‌های نفیس  با  طرحی از باغ‌های بهشت دفن شد. آرامگاه خرم سلطان در نزدیکی آرامگاه سلطان سلیمان در مسجد سلیمانیه قرار دارد. در ادامه چند عکس از مقبره خرم سلطان را مشاهده خواهید کرد.

ادامه مطلب ...

خاطرات یک جنین ....



تا چند وقت پیش نبودم اما حالا زندگی مشترکم را شروع کردم و فعلا برای مسکن، رحم را برای چند ماه اجاره کردم........البته به محض تمام شدن مهلت صاحب خانه مرا بیرون می اندازد و تمام وسایلم را هم
می گذارد توی کوچه!





fun.iran22

ادامه مطلب ...

هنـر زیبـای تصـویر سـازی از سـایه

آثار هنری بسیار زیبای زیر اثر هنرمندان کشورهای مختلف از جمله هنرمند آلمانی Diet Wiegman و هنرمند ژاپنی Kumi Yamashita و رشید اکبروف روسی است.

ادامه مطلب ...

خداوند هنوز از بشر نا امید نشده است


من هستم... زنده ام. نفس می کشم...
هنوز گاهی اوقات دیوانه می شوم و بی هوا به سرم می زند تمام مسیر محل کارم را تا خانه پیاده بیایم..
هوس می کنم تنها قدم بزنم... تنها گریه کنم...
تنها گوشه ای ساعت ها بنشینم و زندگی ام را مرور کنم.
اما هنوز هستم..
هنوز عاشق بارانم...
هنوز بوی اقاقیا... بوی نعنا..
بوی چای تازه دم مادرم را دوست دارم
 

ادامه مطلب ...

خوش آمدید



http://tatan11.blogfa.com/cat-2.aspx

سلام.خوش آمدید



http://tatan11.blogfa.com/cat-2.aspx

تابلـوهـایی که فقـط با یک کاردک نقـاشی خلـق شـدند


شاهکارهای هنری زیر اثر هنرمند نقاش ۵۸ ساله روسی Leonid Afremov است. نکته قابل توجه در آثار Afremov این است که او در خلق این آثار فقط از یک کاردک ساده ی نقاشی استفاده میکند.


KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی

ادامه مطلب ...

زندان؟؟؟؟

یک زندان قدیمی در هلند به یک هتل لوکس تبدیل شده است. این مکان از سال 1968 تا 2002 یک زندان بوده است و در سال 2007 سلول های این زندان تبدیل به اتاق های لوکس یک هتل شد.
 

ادامه مطلب ...