سرزمین زیبا
سرزمین زیبا

سرزمین زیبا

پیامک عاشقانه

عشقی که تنها با یک نگاه آغاز میشود ، با شناخت سست و سست تر میشود

ولی عشقی که با شناخت آغاز میشود با هر نگاهی عمیق و عمیق تر میشود . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه

۲تا گل بگیر دستت ، یکی دست راست ، یکی دست چپ

ولی من گل وسطی رو دوست دارم !

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

آنجا که توئی ، رهگذری نیست مرا / جز دوری تو غم دیگری نیست مرا

خواهم که به جانبت پرواز کنم / حیف است که هیچ بال و پری نیست مرا . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

۹۸۴۲۳۴۷۴۴۳۲۴۲۷۸۲۳۴۸۷۵۶۱۲۵۷۸۱۲۳۵۸۷۵۴۳۵۷۸۳۴۸۵۷۲۳۸۴۷۵

اینقدر دوست دارم !!!


اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و جدید

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

عشقی که تنها با یک نگاه آغاز میشود ، با شناخت سست و سست تر میشود

ولی عشقی که با شناخت آغاز میشود با هر نگاهی عمیق و عمیق تر میشود . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه

۲تا گل بگیر دستت ، یکی دست راست ، یکی دست چپ

ولی من گل وسطی رو دوست دارم !

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

آنجا که توئی ، رهگذری نیست مرا / جز دوری تو غم دیگری نیست مرا

خواهم که به جانبت پرواز کنم / حیف است که هیچ بال و پری نیست مرا . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

۹۸۴۲۳۴۷۴۴۳۲۴۲۷۸۲۳۴۸۷۵۶۱۲۵۷۸۱۲۳۵۸۷۵۴۳۵۷۸۳۴۸۵۷۲۳۸۴۷۵

اینقدر دوست دارم !!!

 

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو / تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

در طوفان زندگی ، با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد ، خودش محتاج

قطره ای از باران محبت بود . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

خسته در حبس زمینم ، ماه من یادم کن

به نگاهی ، به پیامی ، سخنی شادم کن !

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

نگاهی کرد و در به در کرد ، یقین کرد عاشقم بعدش سفر کرد

شکسنی خورد و آمد تا بماند ، ولی من رفته بودم ، او ضرر کرد . . .

.

.

.

گر نگه دار من آن است که من میدانم / شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

یافتن میلیون ها دوست معجزه نیست ، معجزه توئی که بین میلیون ها دوست ، تکی !

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

من و تو از تبار بی کسانیم / در این غوغا چه کس را کس بدانیم

کسی نشنید فریاد کمک را / کمک کن تا برای هم بمانیم . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، اس ام اس اسفند ماه ۸۸

آن شب که شد زندگی ما آغاز ، آغاز شد افسانه این سوز و گداز

دادند به ما دلی گفتند بسوز ، دیدند که  سوختیم گفتند بساز  . . . 

 

http://p30top.persianblog.ir/post/1179/

نظرات 1 + ارسال نظر
مژگان بهروزژور چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 ب.ظ

این عکس چیه که دیده نمی شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد