سرزمین زیبا
سرزمین زیبا

سرزمین زیبا

یه تبریک قشنگ از یه دوست خوب واسه تولدم .........

به نام خالق زیبایی ها

 

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام "

وقت به خیر. خوبین؟

سالگرد ازدواجتوووووووووووووووووووووووووووو
از ته قبلم

تو که زدی مجردی!!!!!!!!!

آهان برد غرور آفرینتو دررررررررررررررررررر

مثل اینکه بازم اشتباه شد

دیگه فهمیدم

آفرین بر تو ای مقبول شده در کنکور

آخه الان کنکور کجا بود؟؟؟؟!!!!!!!!!

تولدتهههههههههههههه؟؟؟؟؟!!!!


پس تولدت بود من و کشتی؟؟؟؟؟


میگن بالاخره جوینده یابندس

دیگه داشتم ازخودم نا امیدمی شدم

حالا اینارو ولش کن

تولدتون مبارررررررررررررررر رررررررر ررررررررررررر رررررررررررر ررررررررررررک  

 

هرسال وقتی فروردین می شه هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن.

از خودم می پرسیدم چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟....

و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو با گامهای مهربونش

نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه ....

 

 

"تولدتان هزاران بارمبارک" 

با تشکر از مانی بارانی

نظرات 2 + ارسال نظر
فرتاش پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.fartash-live.mihanblog.com

سلام مرجان جون
انگار اول نفرم
دوست عزیز من شما رو لینک کردم چون وبلاگ خوشکلی
دارین . شمام اگه دوست داشتین می تونین منو با اسم زیر لینک کنین
عاشقان دیوانه نیستند! (فرتاش)

سلام.ممنونم دستتون درد نکنه. لینکتون کردم. چه وبلاگ عاشقانه ای !!!!!!!!!!!!!!!!

فرتاش پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.fartash-live.mihanblog.com

اوووووووووو راستی یادم رفت ببخشید
تولدت مبااااااااااااااااااااااا رک
الهی ۱۵۰ ساله بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد