سرزمین زیبا
سرزمین زیبا

سرزمین زیبا

شانس


 مردی با اسلحه وارد یک بانک شد و تقاضای پول کرد 


Once he is given the money, he turns to a customer and asks, 'Did you see me rob this bank?' 

 

وقتی پولهارا دریافت کرد رو به یکی از مشتریان بانک کرد و پرسید : آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟

The man replied, 'Yes sir, I did.' 

مرد پاسخ داد : بله قربان من دیدم


The robber then shot him in the temple , killing him instantly. 

 

سپس دزد اسلحه را به سمت شقیقه مرد گرفت و اورا در جا کشت


He then turned to a couple standing next to him and asked the man, 'Did you see me rob this bank?' 

 

او مجددا رو به زوجی کرد که نزدیک او ایستاده بودند و از آنها پرسید آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟


 The man replied, 'No sir, I didn't, but my wife did!' 

 

مرد پاسخ داد : نه قربان. من ندیدم اما همسرم دید


Moral - When Opportunity knocks..... MAKE USE OF IT!

 

نکته اخلاقی: وقتی شانس در خونه شما را میزند .... از آن استفاده کنید 

 

با تشکر از مژی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد